Regl Kitabı

@marticocukkitaplari genç kızlar için oldukça ilgi çekici olduğunu düşündüğüm bir kitap yayımlandı. 📚Bu alanda başka bu tür yayın var mı , bilmiyorum ; ama bu kitaba ben bayıldım. Tam da ergenlik dönemindeki genç kızların yaşayacağı duygusal ve fiziksel durumlar üzerinde duruyor. Bizim zamanımızda eğitimler vardı. Muhtemelen sizler de katılmışsınızdır. ☺️😇 Utanıp sıkılırdık hatta o yaşlarda... 🙈 Ama bir yandan da çok merak ederdik , değil mi ? İtiraf edin. ☺️ Ben ortaokuldayken okulumuza eğitime gelmişlerdi ve kızlarla erkekleri ayrı ayrı seminerlerle bilgilendirmişlerdi. 🙋🏻‍♀️ Ben yine şanslıydım , ailem daha doğrusu annem bu konuda bilinçliydi ve beni de henüz ben küçükken bilgilendirmişti. Eğitim olmasa da ihtiyaç duyabileceğim bilgileri biliyordum. 👍 O yaşlardaki bir çocuk için ne kadar da önemli bunlar ! Ülkemizdeki durum düşünülürse özellikle... 🙄 Konuyu fazla dağıtmadan kitabı çok beğendim. Keşke erkekler için de benzer bir kitap yayımlansa... 🥰📚Kitap her konuyu ele almış, her konuyu... Her şey var. Pedlerden tamponlara , bunların kullanımına , sivilceler , siyah noktalar , memelerin büyümesi , tüylenme , arkadaş ilişkileri , siber zorbalığa maruz kalmamak için nelere dikkat edilmesi gerektiği , taciz durumu...
Ergenlik dönemindeki genç kızların soruları üzerinden şekillenen kitap merak edilebilecek birçok soruya cevap veriyor. Ablamız geldiğinden beri elinden düşürmeden okuyor. 😇 Çok , çok tavsiye ederim.

#kitapokumasaati #kitapokumasaati8yaşüstü #kitapokumasaati9yaşüstü #kitapokumasaati10yaşüstü #kitapokumasaati11yaşüstü #kitapokumasaati12yaşüstü #kitapokumasaatiilkokul #kitapokumasaatiortaokul #reglkitabı #bookstagram #kitapönerisi

Hiç yorum yok

Son Yorumlar