Anı Panosu ( Doğum Günü Panosu ) Nasıl Hazırlanır ? / Kendin Yap / DIY

Anı panoları artık doğum günlerinin olmazsa olmazı duruma geldi. İlk gördüğümde benim de çok hoşuma gitmişti ; ama hazır almak yerine kendim yapmayı tercih ettim. Böylesi daha özel ve daha özgün oluyor. Biraz da bu tür hazırlıklarla ilgilenmeyi seviyorsanız kendiniz evde hazırlamayı deneyebilirsiniz. 




Oğlumun 1. yaş doğum günü için hazırladığım panonun yapım aşamalarını ve yapılmış hazır şablonunu  bu  yazımda paylaşmıştım. Aynı şablonu kullanarak ablamız Nisan 'ın 8. yaş doğum günü için hazırladığım panonun şablonunu da yükleyeceğim. Bu sefer Esrarengiz Kasaba 'yı tema olarak kullandım. 

Aşağıdaki linke tıklayarak şablonu indirebilir ve üzerinde değişiklikler yaparak kendinize uyarlayabilirsiniz. Şablon önceden yüklediğim şablonda olduğu gibi yine 50 x 70 ölçülerinde .

 Anı Panosu Şablonu İndir

Tasarımla ilgili detaylı bilgi almak için anipanosutasarim@gmail.com adresine mail atabilirsiniz.  

Keyifli hazırlıklar :)

4 yorum

  1. elif hanım çok sağolun. çalışan bir anne olarak zamanım pek yok ama sizin şablonunu sayesinde çok güzel bir pano yaptım oğluma.çok teşekkür ederim.yeni şablonlarınızı heyecanla bekliyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Böyle güzel yorumlar gelince bu şablonları iyi ki siteye yüklemişim diyorum. 💕 Kullanılıyor olmaları da beni çok mutlu ediyor. Tabii ki , hazırladıkça yüklemeye devam edeceğim.Oğlunuzun da yeni yaşı kutlu olsun. Birlikte nice mutlu , sağlıklı seneler dilerim.

      Sil
  2. Ben neden yapamıyorum 😔

    YanıtlaSil
  3. Elif hanım merhabalar. Verdiğiniz bilgiler eşliğinde çok güzel tasarımlar çıkartıyorum artık. Aklımdaki tasarımları istediğim gibi yapıyorum. Sayenizde bu kadar basit bir yöntemle karatahta panosu yapmak çok güzel birşey. Emeğinize ve yüreğinize sağlık. Çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil

Son Yorumlar