Dikkat ve Hafıza Seti


 Kitapların önsözlerini okur musunuz ? Ben okurum. Hatta yalnızca önsözlerini de değil , yazarın notunu , teşekkür ettiği kişileri ... Hepsini okurum. Kitap hakkında daha fazla bilgi sahibi olmak beni mutlu eder. Can 'la bir süredir @kontrolyayincilik ın Dikkat ve Hafıza Seti 'ni kullanıyoruz.

Dikkat ve Hafıza Seti

 Ben tabii Can 'a yaptırmaya başlamadan önce önsözü okudum hemen. :) Kitabı nasıl kullanacağımızla ilgili de bilgi sahibi oldum böylece. Setin içeriğini hazırlayan Uzm. Psikolog Esra Tanrıverdi ; önsözde , dikkat dağınıklığı , dikkat eksikliği konusuna değinmiş ve bunların önüne geçebilmek için neler yapmamız gerektiğini anlatmış. Okuduğum en faydalı önsözlerden biriydi bana göre... Biliyorsunuz dikkati toplama okul başarısı için olmazsa olmaz bir beceri. Aksi halde başarısızlık kaçınılmaz oluyor. İşte bizim kullandığımız bu set de dikkat ve hafızayı güçlendirmek için bir araya getirilmiş , kolaydan zora doğru sistematik bir şekilde sıralanmış alıştırmalardan oluşuyor.


Setin A kitabından egzersizleri yapmaya başladık.

Kontol Yayıncılık 'ın Zekare setlerini mutlaka duymuşsunuzdur. ( Yeri gelmişken hemen not olarak düşeyim. Instagram 'daki kitapokumasaati hesabım için tanımlanmış %30 indirim kodumuz var. Kontrol Yayıncılık 'ın  sitesinden  alacağınız Zekare Smart setleri için ödeme kısmına kitapokumasaati yazdığınızda indirim uygulanıyor. İhtiyacınız varsa kullanabilirsiniz. Bu konu için de başlık açacaktım ;ancak bir türlü yazmaya fırsat bulamadım. )

Evde nitelikli zaman geçirmek için gayet güzel bir set. Kodlama becerisi üzerinde özellikle durulmuş. Bu setin en beğendiğim yanı oldu. Set , 2 kitaptan oluşuyor. Kitaplar 123 er sayfa. Toplamda da 182 soru içeriyor. Biz günde 3 - 4 sayfa yaparak başladık. Grafikleri Zekare setlerindeki çizimler gibi. Oldukça şirin. İç sayfa örneklerini de fikir vermesi açısından ekliyorum.








 Görsel algı ve dikkat geliştirme amacıyla kullanılabiilecek başarılı bir set.

İçerik olarak ,
  • Kodlama Bilgisi
  • Hafıza Egzersizleri
  • Dikkat ve Koordinasyon Becerisi
  •  Sayısal ve Sözel Beceriler
  • İşitsel ve Görsel Alan üzerinde yoğunlaşılmış.




 Sitesinden incelemek isteyenler için linkini buraya ekliyorum.








İİhtiyacı olanlar için gönül rahatlığı ile tavsiye ederim. Memnun kalacağınızı düşünüyorum. Ben başarılı buldum. Keyifli etkinlikler :)
 

Hiç yorum yok

Son Yorumlar